Förkyldningen från h-lvete.

Jag vet inte vad det är för himla sjuka som kommit! I söndags kväll insjuknade vårt lilla hjärta i öron- och ögoninflammation, så natten var inte alls kul. På måndag fick vi det kostaterat av läkare på HC. Tisdagmorgon insjuknade andra hjärtat i ögoninflammation. Onsdagmorgon insjuknade jag i någon hemsk förkyldning, låg sen som en dö-sill på soffan tills lördag morgon. Insåg att jag inte kunde jobba, så min kära arbetskamerat Sofia ställde upp och bytte helg, tacka världen för att denna människa finns! <3 flidde iaf ihop de värsta, satte mig i bilen och for till Hammarn (till mina päron), kröp ner i soffan och kikade på Dallas. Sen på kvällen hämtade jag upp mina barndomsvänner Olivia & Monica, så hade vi tjejkväll med film, morötter, gurka & dipp. Det behövde jag, tack mina fina vänner! <3

Sitter fortfarande och är sjuk! Dock bättringsvägen! Reine åkte dit istället, för den hemska förkyldningen. Men nu är vi mest hostiga och snoriga, ögon och öroninflammationen har lämnat oss! thank god!

Imorgon är det dags för mera jobbcoachning! Intervju-träning står på schemat, riktigt skrämmande! Men man må ju träna, så kanske det inte är lika läskigt när man ska iväg på riktigt!

Nu ska jag gå och krypa ner i soffan hos min älskade sambo!
Tjingeling gott folk!


Kommentarer
Magdalena

Hua, låter inge vidare! Hoppas ni är bättre nu och jag hoppas jobbsökandet ger resultat snart! Vi kan väl försöka höras nån kväll här i veckan kanske? Kram

2012-10-14 @ 00:13:58
URL: http://maggiehoo.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0