Lilla sjuklingen

Vårt lilla hjärta har vattkoppor! Vi har haft några jobbiga dagar och nätter, fy så jag lider med henne. Igår kände jag mig som en zombie efter en sömnlös natt! Natten till idag var bättre. Hoppas lillastumpan slipper feber i natt och att vi får sova, allihopa. Det positiva med allt är att när lillan blivit frisk är vi färdig med vattkoppor sen då Lovisa redan haft det.

Annars idag har min bror varit på besök och fikat lite innan han åkte tillbaka till Sollefteå. Han har varit i stan och tränat i några dagar. Efter att han åkt, somnade Fridelinus på soffan och jag la mig och vila en sväng innan mina föräldrar kom på besök! :) Massor med besök, men de gillar vi!

Nu på kvällskvisten har jag suttit och försökt söka jobb! Vi får väl se hur det går med det. Har även börjat kolla på olika kurser, ifall man skulle ha börjat plugga lite igen. Har kikat på nån kurs inom administration och programhantering. Kanske kan man öka chanserna att få ett jobb?

Nu ska jag ta och lägga mig tror jag! Så man orkar upp imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0