21 november 2012

 
En dag jag kommer minnas, hela mitt liv, en upplevelse, ett minne för livet. Min älskade mormor, somnade in och fick äntligen komma till himlen. Och jag vet, att du är en av dom vackraste änglarna där uppe och att du vakar över oss.

För mig, mormor, var du en förebild. Det tror jag även att du var för många andra. Du hade ett stort hjärta, av guld och det fanns plats för oss alla. Du överöste oss med kärlek och omsorg! Du gav så mycket och du begärde aldrig att få någonting tillbaka.

Som alla andra barnbarn, kom jag till dig när maten på skolan inte dög, och du snodde alltid ihop nånting! Och om du inte var hemma, visste man alltid var du hade go-saker, och lämnade alltid en lapp på köksbordet om att man varit där! :)

Jag älskar och saknar dig mormor. Jag är så tacksam över all tid vi fått tillsammans och att även mina barn fått lära känna dig, min underbara mormor. Även om du inte längre finns bland oss, så finns du i våra hjärtan och i våra tankar.
 
Tack för allt, älskade Mormor! <3


Kommentarer
Sofia

Vad fint skrivet om fina minnen <3

2012-12-04 @ 11:50:23
moster Maggan

Jag gråter och minns. Fint skrivit från djupet av ditt hjärta <3

2012-12-09 @ 08:54:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0