Workwork

Har jobbat precis hela veckan! Var endast ledig i fredags, men det har gått hur bra som helst! Och varit kul förstås! Vill verkligen jobba heltid, jag behöver det och min plånbok skulle inte må dåligt av det heller! =P

Imorgon ska jag städa, hela huset. För det har jag inte haft tid med i veckan då jag jobbat. Så imorgon ska det fixas och trixas! Hoppas även vädret tillåter att jag ska få putsa fönstren också, så jag får det gjort! Vore himla skönt att få de gjort innan vintern kommer!

Jag hoppas att min energi håller i sig tills imorgon! Och resten av veckan! :) Snart är det jul och jag längtar sååå!! :)

Ska försöka hitta en sladd så jag kan överföra lite bilder från telefonen! Kanske ska införskaffa mig en ny laddare... Just nu har jag mobil-laddar-sladden till laddaren, ja det funkar! men bara att ladda! så skulle behöva mig en laddare, så ni får se lite av min värld!

Tjingeling!! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0