wooork tomorrow

imorgon ska jag minsann jobba! det ska bli så himla roligt & i helgen har vi helg erbjudande också så då hoppas jag på massor med folk, så kom och handla allihop =)

min lilla pärla har förmodligen fått ögoninflammation. för två dagar sen började ena ögat att tåras, och sen kommer de lite gegg emellan varven. Men hon är pigg & det är inte så farligt. På bvc trodde dom att de var det, så förmodligen är de en ganska lindrig då jag inte behöver tvätta ögonen hela tiden utan bara typ 2 ggr per dag.

idag har vi gjort vår i tvrummet, vart sååå fint! jag skulle ha lagt ut en bild. vi har iallafall bytt ut dom plommon färgade gardinerna, dukwn, kudden & filten och istället fick de bliva vita gardiner, grön matta, grön duk & grön filt! Känns så ljus och fräscht! ska försöka slänga upp en bild, synd att jag inte tog kort innan också!

nu börjar man bli trött, dock tror jag inte kidsen är det! iallafall inte Frida, för hon tog sig en lååång sovstund på eftermiddagen! tror hon sov från 1 till halv 4..

godkväll på er folket! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0