sommartid

huvva vad trött jag är och jag vet, jag skriver det jääämt. men jag är det också. men idag är jag trött i hela kroppen. har legat i soffan sen jag la kidsen och väntat på att få se på nå bra på tvn, men de kommer inge bra, trodde de var Maria Wern ikväll, men de va tydligen imorgon. Ikväll är de serien Missing som jag börjat titta på, förra veckan var första avsnittet, det verkar as bra om jag får säga vad jag tycker.. :)

gaah, hur ska jag hålla mig vaken till klockan 22 då Missing börjar????
kroppen bara skriker efter sömn...


Kommentarer
M.

Men gå och lägg dig finns ju alltid repriser och man kan ju alltid ladda ner från internet! ;)

2012-03-27 @ 12:03:32
URL: http://monkisen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0