övernattning

jaaa, idag ska systrarna fahlén åka till sin bror med sina respektive, äta middag, bowla och sova över! Känns lite kul, har inte sovit hos mina syskon sen jag ar typ 15??? =P Och ikväll ska vi sova över hos min bror & hans pingla! mina syskon har ju därimot sovit över hos mig nån/några gånger dom senaste åren! =)

jaa, i natt sov vi uppe hos reines päron och barnen är hos mina. ändå vaknar man halv 8 och inte kan sova??? reines klev upp med en gång och började med sitt vallaställl till skidorna som han håller på snickra ihop. vi är ju konstig vi, det är väl dagar som denna som man ska försöka sova så länge som möjligt..... Det roliga är ju att när vi är hemma och Frida vaknar klockan 7, varje morgon, så är man dödstrött och har inte alls lust att kliva upp.

Nu är jag ju jätte trött, men skulle inte kunna sova? koooonstiga jag!

Nä, nu ska jag borsta tänderna så jag får bort morgonandedräkten.... tur ingen annan är vaken än jag & my darling! hhaha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0