Lillgumman

Så söt så vår fina lilla tjej, hon sitter nu helt inne i bolibompa. Hon är så söt. Om man frågar om vi ska kolla på barntv så hoppar hon jämt upp i soffan och sätter sig vid armstödet. Där sätter hon sig även när hon ser något intressant på tvn annrs... =) Nu sitter hon och säger TITTA och pekar på tvn. Sötnöta...

Jaa, jag vet att man enligt BVC inte ska låta barn under 3 år titta på tvn. Men ja, jag orkar inte bry mig? Frida sover bra på nätterna och verkar inte störa sig av det. Lovisa har heller inte gjort det. Och för er som inte vet så säger BVC så för dom säger att det blir så för mycket intryck för ett litet barn. Men inget jag märkt av? Mina kids sover alltid sämre när det blivit mycket nya intryck.


Idag åker vi till Hammarn, där mina och Reines föräldrar bor. Lovisa är redan där, hon har varit där hela veckan och hon verkar ha tyckt att det varit skönt att slippa oss ett tag! Självklart längtar hon också, men hon har blivit lite av att hon vill göra saker själv. Min stor tjej! Tänk att hon snart fyller 5 år? Åren bara springer iväg...

Nä, man kanske skulle ha börjat packa väskorna kanske, så man tar sig iväg nån gång! :)
Tjingeling


Kommentarer
Denise

Ja, visst är det farligt! Jag älskar nästan alla barnkläder där på Lindex och kommer aldrig tomhänt därifrån =) Men kul är de!

2012-03-02 @ 11:51:27
URL: http://denander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0