trist

känner mig lite halv trist! jag vill ha ett heltidsjobb! jag vill få bort mina eksem i hårbotten som jag fått! (eller förmodligen haft hela tiden under min "hårfärgsallergi"). Jag vill fixa håret, jag vill shoppa massor med kläder, jag vill shoppa massor med heminredning, jag vill köpa en bil, jag vill åka utomlands.... jag vill massor! och hade pengarna funnits hade jag gjort allt!

men just nu prioriterar jag bilen i första hand, jag behöver verkligen en kombi!

bara massa tråkiga inlägg och inga bilder! it's bad, i know! men jag ska bli bättre, hittade "lillkameran" nu så då kan jag kanske lättare ta med den! systemkameran glömmer jag alltid hemma! :P

skulle vilja fixa i ordning här hemma! Men blir aldrig av! Men måste ta tag i det så vi får någon riktig ordning!

tjingeling så länge!!


Kommentarer
Magda

Ja stråket! Jag sa till syrran i morse att jag bokat in mig i deras lägenhet då för jag hat nämligen semester den veckan så de blir ju as bra :-) och du, du måste komma ner hit nån helg! Du kan ju shoppa här ;-)

2012-06-09 @ 15:25:16
URL: http://maggiehoo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0