i'm feeling happy

just nu är jag så stolt över mig själv, jag känner mig bäst, jag känner mig såååå jäkla bra, känns som jag hittat hem. jag fick världens beröm av min lärare ang inlämningsuppgiften! han hittade inte ens nåt att anmärka på. jag känner mig så himla glad! att allt arbete som jag faktiskt lägger på mina arbeten faktiskt märks och det uppskattas! så här skrev min lärare i slutet av mailet:

"Då du löser dina uppgifter så tydligt, strukturerat och layoutmässigt snyggt så är det både roligt och lätt att ta del av dina svar."

Jag kan ju säga att jag verkligen behövde denna positiva feedback! Både för att jag ska känna mig ännu mer taggad till att göra nästa lika bra, men också för jag känt mig som världens sämsta människa på sistonde!

Om jag bara kunde finna ord på hur glad och lycklig jag är just nu! Kanske en bild kan sätta ord på det istället.


 (Lånad från google.com)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0