Det går bra nu, kompis det går bra nu...

Nu har jag precis gjort klar inlämning 2 & 3 till skolan. 2:an är dock 4 dagar sen, men å andra sidan fick jag ju heller inte hjälpen förrän igår som jag hade behövt. 3:an är istället 3 dagar tidig! Så det jämnar väl ut sig! Tänkte imorgon förmiddag att jag skulle börja på 4:an, så jag jobbar hela nästa typ! Då har jag bara en riktig pluggdag!

Imorgon på eftermiddagen ska jag på stan en sväng tänkte jag! Ska kika om jag hittar något snyggt att ha på mig på lördag då jag ska iväg på crusing! Årets stora händelse i Hammarstrand, där jag kommer ifrån!

Näni, vet ni vad jag för en gång skull ska göra?
Sätta mig i soffan och känna lugnet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0