Boooooring

Känner att jag är väldigt tråkig och mina inlägg känns domsamma! Men vet ni vad? När jag blir ledig så ska jag ta mig en bild update! Jag har bara inte haft någon tid...

Idag på jobbet har jag med mina kära arbetskamrater reat hela sommarsortimentet på kläder, med 50%! hoppas det går åt nu då! :) Sen när jag kom hem visste jag inte riktigt var jag skulle börja... Bestämde mig sen för att ta tag i garderoben! Så nu ni, har jag rensat och jag har även fått korgar till mina kläder! (Som vi köpte på IKEA förra veckan). Gjorde även snyggt i min karls garderob!

Imorgon jobbar jag en sväng, när jag slutar ska vi få upp Lovisas rullgardin som vi också köpte på IKEA förra veckan! Sen ska jag även ta tag i tvätten! Har jag sagt att jag hatar den biten??? Jo, jag skulle mer än gärna betala någon för att göra det!

Ja, jag skulle kunna göra listan lång av allt som skulle behöva göras! Känns som om jag har massor att göra, alldeles för mycket, och vet ni vad min kropp gör då? Den blir lat och väldigt irriterad. Jag tycker inte om att ha rörigt omkring mig och nu känns precis allt rörigt!

Hugahuga sommarstuga!
Nu må jag röja klart, så vi faktiskt kan krypa ner i sängen ikväll!
Tjingeling folket!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0