var försvinner tiden?

nu är jag slut i hela kroppen, hur trött som helst. sovit dåligt i natt och sen idag har jag inte hunnit med någon vila/powernap. imorse tog jag barnen och gick på dagis, sen gick jag och fridan hem, åt frukost och busade. sen var de helt plötsligt lunchdags, så vi gjorde i ordning lite lunch och sen blev de prommenad-dax och sovning. Fridan sov kanske 1 ½ timme och vad hann jag göra då? Nada. Plocka undan, slå upp skolböckerna och starta datorn. Sen var klockan efter 14 och Frida vaknade. Lite mellis till magen och sen tog vi snowracern och hämtade syrran! Vi åkte sen hem och bytte ut snowracern mot bilen och for till Torvalla och sen vidare till stan för att köpa ett skrivbord till Lovisa.

jag hann alltså ingenting, ser ut som en bomb slagit ner hos oss. och känner ingen ork till att ta upp det, kanske är jag trött också för de är stökigt. jag hatar när de är stökigt, blir på dåligt humör och orkar ingenting, bli som en soffpotatis!

imorgon ska jag ringa hc om ett födelsemärke som jag vill ta bort, då det besvärar mig. skulle ha gjort det för länge sen egentligen, men jag lyckas aldrig få mig tid till att ringa hc. puckad man är när man bara skjuter upp saker hela tiden. men men.

jag är som sagt trött nu, helst vill jag lägga mig i sängen, så kanske ska göra de. då kanske man får någon ork till allt imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0