Smygtitt

Nu ska ni få efterlängtade bilder! En liten smygtitt på mitt hår & barnens rum. Dock är de taget med mobilen, så bilderna är inte så bra. Har sämst kamera på mobilen.



Jag med 2 dm kortare hår, även nyfärgat! =)
Känns kanon bra, även idag! Så himla skönt!



Frias röda fina rum =) Det är dock inte klart, det ska upp en bokhylla, en hylla ovanför spisen som hon ska ha tallrikar och sånt på och självklart lite mer på väggarna!



Den fina tavlan som jag knåpat ihop alldeles själv! I klänyperna ska det hänga ett familjekort på oss! Jag har inte hunnit framkalla något ännu så därför är de tomt.


Dörrskylt till Lovisas rum =)



Lovisas rosa fina rum! =) Dock är bilderna väldigt dåliga, tapeten är mycket finare i verkligheten! Och hennes rum är heller inte klart på långa vägar, men de kommer bli otroligt fint när det är klart! Jag har bara inte bestämt mig vad jag ska göra på hennes rum med tavlor osv. Hon ska iallafall få ett skrivbord som hon kan pyssla vid.

Såååå, nu har jag uppdaterat er lite =) Mer bilder kommer väl sen, när jag fixar klart! =)


Kommentarer
maja w

meeen håret blev ju super bra!! och flockornas rum är ju underbara!!! saknr dig linnea, ännu mer när du delar med dig av bilderna!! mkt att ta igen!

2012-01-12 @ 21:51:59
Therese

Riktigt snyggt i båda rummen och håret blev väldigt bra :) hoppas att du har det bra? Kram

2012-01-12 @ 22:17:46
Maria

Hej!

Gud vad fina rum tjejerna har! Du är jätteduktig på inredning =D Och håret blev superbra! =)



Hoppas allt är bra med er!

2012-01-13 @ 06:29:45
URL: http://mariaviolaeriksson.blogg.se/
Denise

Tack Linnea vad gullig du är! =) Ja, jag tror du o Reine var där en sväng ;) Jag håller med det är jäkligt snyggt med ljust.. jag tror det går i perioder, ibland vill man ha mörka tapeter o ibland ljusa. Men jag tror man tröttnar fortare på mörka.. =) Ha en bra dag, kram

2012-01-13 @ 06:31:43
URL: http://denander.blogg.se/
Magda

Skit snyggt vart det! Du passar jätte bra i lite kortare hår :-) Och tjejernas rum ser super mysiga ut, va kul att få inreda barnrum!!! :-)

2012-01-16 @ 20:27:15
URL: http://maggiehoo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0