slutprov

det närmar sig slutprov, imorgon närmare bestämt. jag har suttit och läst igenom repeteringsfrågorna, har kommit till kapitel 6. känner att verkligen inte är redo för prov, men må ju ha de iallafall. fick veta att provet utgör 75 % av slutbetyget för kursen, så det har alltså väldigt stor betydelse vad jag får för provresultat. men det känns hopplöst, känns som hur mycket jag än läser idag, kommer inget mer finnas där imorgon utan bara rörigare. jag saknar gymnasiet, allt var så mycket lättare då. det var lättare att träna till prov, eftersom man inte hade allt på en gång utan kapitlen uppdelade för sig. nu är de en bok med 33 kapitel som jag har prov på, dvs 5 block. finns ingen möjlighet i världen att jag kommer klara det. jaa, jag vet, negativ inställning....


jag ska fira imorgon, när detta är över och jag äntligen ska bara vara mamma åt mina fina barn!
förstår ni hur skolleds jag är???

fy vilka tråkiga inlägg! men jag känner mig tråkig, är bara trött, leds, skolleds, trött och trött... jaa, tråkig. jag ska ta mig ett glatt inlägg sen!

nu ska jag plugga lite till, sen skippar jag de och kikar på tv!
både sofias änglar och familjen annorlunda, vad ska man välja må man tro? :/
tjing!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0