Nuså

Blivade 2 dm kortare hår, känns lite tomt faktiskt. Men guuuud så bra det blev, helt fantastiskt vad lite klipp kan göra. Mitt hår känns hur fräsht som helst! Tog även före och efter bilder. Men så klart så hittade jag inte sladden, så kan inte lägga upp bilderna. men när jag hittar den så ska jag fixa de! må bli bättre med bilderna, jag är verkligen sämst på att komma ihåg!

iallafall så är jag även SKIT FÖRBANNAD. Min lärare som jag har, har jag mailat med för att försöka få klart för mig hur man gör bokslut osv. Hon förstår inte alls vad jag menar, jag förklarar för henne om ett exempel som finns i boken och frågar hur dom får fram allt i exemplet. Till svar får jag att jag ska skicka MIN uppgift så att hon kan se vad JAG har gjort för FEL. Men jag har inte ens börjat, för jag förstår inte ens hur fasen jag ska göra?? Åååh, snacka om att man blir arg & jävligt irriterad. Får jag inte till de här innan fredag, så får hon skylla sig själv för att hon inte kan läsa vad jag skriver! åååh!

Nog om de, nu ska jag hänga tvätt!
Tjingeling


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0