fejk kaklat

Idag har jag varit på stan och äntligen inhandlat "klisterlappar" som jag & reine klistrat på kaklet i köket. Nån annan som bott här förut har klistrat dit några fula köks "klisterlappar", ja ni kan se nedan! Och under dom, alltså orginalet var inte ett dugg snyggare. Näää, det var vitt med fyrkanter i olika rosa nyanser. Bläää. Men nu blev det iallafall bra! Ångrar dock att vi inte tog ljusgrått, men det vart fint ändå!

Jag har även varit på DollarStore en sväng idag, inhandlade lite gardiner, en ljuslykta, en blomma till lilla köksfönstret och massa annat krafs! På Hobbyboden där jag inhandlat mina "klisterlappar" inköpte jag också nånting som man klistrade på fönstren för att inte få så mkt insyn. På vår ytterdörr har vi ett runt fönster som jag satte detta på för att slippa lite av insynen där! Det vart faktiskt bra! Har dock ingen bild på detta, för de blev inge bra. Jag har ju bara mobilkameran då jag fortfarande inte hittat sladden till systemkameran.

Bjuppar här på lite bilder! =)




Före bild! Så här såg alltså våra fula kakelplatter ut innan....


Efter! Här är vårt nya svarta kakel! =) Ångrar lite nu i efterhand att vi inte tog grått istället. Men det vart fint!



Här är min lilla plast blomma som jag köpte på DollarStore idag, som finns i mitt lilla fönster i köket.


Här är mitt kök! Och mina nya gardiner som jag också köpte på Dollar idag.
"Home Sweet Home" står det på dom! Vart så fint! :)


Tjingeling! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0