trött i kroppen

jag är trött idag. känner mig trött i kroppen, vet inte alls vad det kan bero på?

idag har jag varit ute på prommenix med frida i vagnen, var ute i cirkus 45 minuter och det var hur skönt som helst. när jag kom hem var jag hur trött som helst, men hann typ bara hem och lämna frida och sen vidare mot dagis och hemma lovisa. tog inte med mig frida då hon brukar vakna när man ska in och hämta lovisa så hon fick stanna hemma med pappsen!

jag gillar verkligen att bo i brunflo, får "hemma"-känsla. när man är ute och går så hejar alla som man möter, när man handlar på affären så känns det som om dom flesta känner varandra. och alla här i området som jag träffat verkar väldigt trevliga! :) känns verkligen hemma!

idag fick jag hem en liten sommar-katalog från h&m med sommanyheter för barn! åh så mycket fint, jag vill ju köpa allt! men de kan man ju inte, även om man skulle haft pengarna så hinner man ju inte använda allt. frida har ju inte så mkt sommarkläder, men lovisa har en hel uppsjö av klänningar.

nä ska kika vidare på tvn en sväng och läsa lite bloggar!
tjingeling!


Kommentarer
M.

Jaaa men det tycker jag absolut att vi ska göra :))

2012-02-08 @ 09:14:59
URL: http://monkisen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0