sleeten

på jobbet har dom väldigt roligt åt mig, jag uttalar ju inte Ö på samma sätt som dom gör i Östersund, dom tycker att det låter som om jag kommer från Sundsvall. Så idag iallafall på fikat så skulle jag ropa till Janne att jag hade löst en sak, haha! Men tur man kan roa nån iaf =P

Lovisa uttalar ju Ö som dom gör här i Östersund! ska bli roligt och se hur Frida börjar snacka! =P

för övrigt är jag väldigt trött nu. frida sover halvtaskigt på nätterna då hon är snorig. så nu två nätter i rad har jag varit vaken med henne, så är rätt sliten! imorgon hade vi tänkt att gå på medvinden och åka långfärdsskridskor, men nu vet jag inte längre då både jag och älskling har ont i halsen! vi får väl se hur de är imorgon, vore ju himla skönt att åka en sväng! jag älskar ju verkligen långfärdsskridskor, skulle vela köpa ett par egna!

om någon annan också vill åka så hänkar jag gärna på! mysigt att ta med fika och åka långt! + bra motion! =)

nu ska jag kika på tvn en sväng & kanske göra mig en kopp te!
tjingeling


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0