Rent & fint!

Idag har jag städat halva dagen iallafall och då bara dammsugit & plockat undan och det tog mig alltså halva dagen. Har även bytt gardiner i hallen uppe, vardagsrummet & tvättstugan. Och hunnit med att tvätta två maskiner med tvätt, men skulle behöva tvätta jämt. Min tvätthög försvinner aldrig? Kanke beror de på Frida som skitar ner kläderna varje dag, så man får inte göra annat än tvätta. Men ibland tvättar jag ju inte varje dag heller, är ju inte de trevligaste att ha en tvättställning framme för jämnan.. Min tvättstuga är inte så stor om man säger så ;)

Men nu är det iallafall rent & fint här hemma! Och det är så skönt! Jag älskar när de är nystädat!

Nu ska jag kika på Familjen annorlunda, i pausen ska jag fixa mig lite te!



Här är min nya te favvo!

Brunkullans te med smak av Örtig Citron. Jag hatar citron te i vanliga fall, men detta var hur gott som helst! Rekommenderar det varmt =)

Tjingeling!


Kommentarer
Denise

Ja, helt underbart! Å tänk ljumma mornar då man kan ta med morgonkaffet ut :)

2012-02-20 @ 20:26:22
URL: http://denander.blogg.se/
susie

haha exakt den känslan har jag också varje dag då jag ser tvättkorgen, min tvätthög försvinner aldrig? den bara fylls på med ny tvätt för varje dag

2012-02-20 @ 21:01:58
URL: http://susiemanthen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0