Poppers Pingviner

Jaa, den filmen såg jag & fina hjärtat ikväll. Jag tyckte den var super bra och roligt, Reine tyckte väl den var så där tror jag. Men jag är ju lite mer av en komedi-tjej jag... =P

Imorgon kväll ska jag jobba! Vi ska ha Babykväll på jobbet, så det brukar vara en massa folk då! :) Min första babykväll som jag ska jobba faktiskt, förra året hade jag ju precis fått Frida och året innan det hade jag inte blivit anställd ännu utan praktiserade bara. Så det ska bli kanon kul faktiskt =) Brukar ju vara jätte bra erbjudanden, förra året köpte jag bodys minns jag! Får se om man hinner köpa något imorgon! =P

Idag har vi haft en himla lugn dag vill jag lova. Frida somnade nog runt halv 12, så då plockade jag undan, hängde tvätt och fixade lite. Sen bara tog jag de lugnt... Sen när Frida vaknade drog vi på oss galon-brallorna och gick ut 1 ½ timme typ. Sen när vi kom in vare middags dax! Kyckling-toast blev det, SUPER GOTT! Riktigt mumsigt! Jaa, sen blev de bus innan läggdags! Så jaa, en himla lugn och skön dag!

Snart börjar Body of proof, så jag tänkte springa upp och borsta tänderna och hoppa ner i sängen och kika på de där! Reine ligger ju nere i soffan och kikar på fotboll!

See ya,

Tjingeling


Kommentarer
Anonym

fyndade du nått? hade åkt dit om ja inte varit sjuk :/

2012-03-01 @ 20:42:18
URL: http://minova.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0