hihi :)

suttit och kikat igenom min gamla blogg, som jag hade medan jag var gravid med Lovisa & första månaderna i hennes liv! jag har verkligen inte hjärta att ta bort den! jag vet inte, men jag gillar att gå in och läsa. känns som att jag hade så mycket mer att berätta om då än vad jag har nu, och jag var lite mer "offentlig" eller vad man ska säga. jag hade väldigt lätt förut att lätta på hjärtat på bloggen.

jaa, som sagt. jag älskar att läsa den! hur man i slutet av graviditeten satt och bara väntade på att man skulle få möta denna lilla krabat som man bar på! samtidigt som det är helt underbart att läsa om när lovisa var liten, vad man hade för funderingar och hur mycket jag älskade att få vara Lovisas lilla mamma! Jag minns de som igår, när jag skulle skriva första inlägget efter att jag kom hem från bb, och mitt första inlägg som var lite längre. Snart är det alltså 5 år sedan jag satt där, med lilla hjärtat som var så yttepytte och nu är hon en stor tjej som bara har 1 ½ år kvar tills att hon börjar skolan! tiden bara springer iväg!

btw så fick jag grejerna till kidsens rum idag!! mycket uppskattat, lovisa ville sätta igång och leka café direkt ;)

tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0