förkyld

snorsnorsnor, hosthosthost och lite smygande huvudvärk. känns väl som en trevlig helg eller? nää, absolut inte. här trodde jag att man skulle få ge sig ut på isen idag, istället ligger man inne och är sjuk! känner mig helt död, trött och slut i hela kroppen! gaaah, jag som inte ville vara sjuk.

lillpärlan ligger i vagnen och sover! var ute och gick med henne en sväng, så de var skönt! men nu i efterhand är jag helt slut. ikväll blire en soffkväll & mys!

jag tror det blir tacos eller något gott till middag! sen hade jag velat ha äppelpaj, men vet helt enkelt inte om jag orkar. reine är ju också sjuk så blä, vi får se vad vi orkar göra idag! men förmodligen tacos till middag, om jag får bestämma själv! ;)

nä, nu ska jag snora vidare och se om lillfisan har vaknat! annars blire nog en tupplur på soffan för att se om huvudvärken vill försvinna!

tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0