drömmer mig bort

jag skulle så gärna vilja åka bort med bara min fina sambo! tänk er att åka till typ Maldiverna, bara strunta i tiden och bara va! Ser så himla härligt ut på bilderna, ser verkligen ut som ett ställe för mig, ett ställe där man kan ladda upp batterierna! För det är någonting jag verkligen skulle behöva nu, sol, värme och vila! Även om de så vore bara en vecka!

Nu kanske man inte behöver åka till Maldiverna för att göra det, men drömma kan man ju ;)



Slänger upp några bilder på Maldiverna! =) Men man får nog vänta i många, många år innan man ska ha råd att åka dit! Men tänk vad härligt det vore om man bara kunde trycka på boka, tänk om man hade 56 000 kronor övers? då hade man bara kunnat åka nu!

Jag ska drömma vidare och kanske titta på en familje semester till hösten istället!

Tjingeling


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0