burr, kallt.

huvva, imorse när jag gick ner och skulle byta på frida slängde jag blicken mot termometern, tyckte den visade 25, men så tittade jag lite mer noga och insåg att tempen visade - 30. blääää vad kallt. när man sitter inne och tittar ut ser de fantastiskt ut, solen skiner! men ack så kallt de är. nu är den väl nere på -25/26.

jag har just lagt frida, lillgumman har inte sovit ute på hela veckan då de varit så himla kallt. men hon börjar sova lite bättre inne än vad hon gjort tidigare iallafall. svärmor & voffsingen är på besök också, så reine, lovisa & dom gick ut på en prommix på isen! =)

kanske man ska ta och vila en stund innan dom kommer hem. lovat lovisa att vi ska baka muffins idag, så det blir väl när dom kommer hem kanske. blir nog gott! bakade sockerkaka igår, men den blev inge bra, svällde inte upp så mycket och sen fick den som ett hårt skal runt sig, vet inte riktigt vad som blev galet?

muffinsarna kan man ju bara inte misslyckas med, så det blir nog gott! blir nog dagens efterrätt, kanske bröderna vestberg med flickvänner kommer också på mat & fika! :)

nu ska jag se om jag kan titta på sista avsnittet av vampire diaries och kanske body of proof, somnade ju sista halvtimmen så missade slutet! :(

tjingeling!


Kommentarer
susie

vi fick den i julklapp tyvärr!

2012-02-04 @ 22:03:34
URL: http://susiemanthen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0