Vill massor!

Jag vill så mycket! Och måste ännu mer... ett bilköp är ett måste! faktiskt... även snart en mobil, då min lilla htc börjar ge upp! Och samtidigt är drömmen om att få åka utomlands med min sambo som störst! Och de hjälpte inte nu när jag hittade en billig sista minuten...

Ibland kan jag bli arg på mig själv för att jag ens tittar! Speciellt nu när jag verkligen vill åka, skulle kunna göra det om det inte vore för alla omständigheter...

Ett bilköp är ju bara ett faktum, men jag hittar aldrig någon ögonsten? Hittade ju en pärla idag, dock var de en parkeringsskada på den så då kändes de inte så kul längre! :(

Blääää! Och jobb, jag måste ju antingen skaffa mig ett till extra jobb eller ett fast heltidsjobb! Helst av allt det sista, så att man kan börja få ordning på ekonomin!

Jag vill så mycket.... Och har ännu flera måsten! Som kostar pengar.... Jag skulle behöva bli rik. Skänk mig pengar någon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0