städdag

jaa, tråkig lördag jag vet! men jag var tvungen, det var ju verkligen grus på hela nedervåningen, så det var bara att städa! och ni ska veta, jag har dammsugit 3 ggr & skruat. Ja, minst 2 ggr per dag skulle jag  behöva städa för att hålla de fint. Jag förstår verkligen inte var skiten kommer ifrån? Okej grus, det kommer ju in när man har varit ute. Men det är ju inte bara grus. Idag har vi tagit av skorna ute & kläderna bara för att det skulle få vara rent iallafall en dag! Men icke, så därför åkte dammsugarn fram fler ggr. Skulle verkligen behöva dammsuga varje dag för att slippa grushögar.

Lovisa har varit ute hela dagen typ, först på förmiddagen med Reine & Frida. Sen på eftermiddagen gick hon ut och lekte med några tjejer här i området. Sen efter middagen gick hon ut igen och lekte med massor med barn i området, så det tyckte hon nog var roligt. Munnen gick i högvarv när hon kom in och skulle berätta om allt, var som att spela tillbaka tiden tills jag var liten, dvs att man pratar oavbrutet och det värsta som fanns var när någon avbröt och sa : "ANDAS!". Hahah.

Nu sover kidsen! Imorgon ska vi försöka hitta på något skoj! Undra bara vad... Tänkte ju åka till A & M, men då var ju dom sjuka! Så vi får nog åka dit någon annan dag! :)

Nää, vad ska man göra en lördag som denna? Finns ju bara tråååk på tvn! Blä.


Kommentarer
M.

Ja men de är ju sant att man samlas man sitter ju inte direkt och ber bordböns över påsk och midsommarmaten :p men ja tycker ändå de där är knepigt men de är väl tur det för nått gott med sig som ledighet ;)

2012-04-15 @ 11:42:56
URL: http://monkisen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0