skrik & gnälldag

Vad é de för en dag, é de en vanlig dag, nä de är ingen vanlig dag för det är våran gnäääääll dag, hurra hurra hurra.....

Jaaa, idag har mina barn skrikit och gnällt hela dagen. Jag vet inte riktigt vad de berott på? Frida har typ varit på dåligt humör sen hon vaknade och gnällt, och Lovisa har inte alls velat använda sina öron idag. Så ja, vi har tjatat och barnen har gnällt......

Lovisa får ju inte gå på dagis denna vecka då hon går 15 tim/v. Och då går hon som skolbarna, så när dom har lov så må hon också ha det. Och det är väl de jobbigaste som finns för henne. Hon älskar dagis, hon älskar att vara med kompisarna och busa hela dagarna! Och få springa av sig! Hemma blir det rally i lägenheten med Fridan och det slutar ju bara på ett sätt, att någon gör illa sig.... Men resten av veckan ska vi väl försöka röra på oss!

Imorgon vet jag inte riktigt, men vi kanske ska åka på Djungelhuset, sen på torsdag ska vi på stan en sväng, sen på fredag ska vi på badhuset med syster & familj. Sen helgen får vi väl kanske åka och hälsa på nån.

Heeelt slut har jag varit idag också, bara känt att jag inte orkar någonting. Känner att jag har ganska många såna dagar nu. Vet inte alls vad de beror på, vitaminbrist kanske? ska ta och forska kring de, sen ska jag ta och slå mig en pling till hc också, skulle ha gjort de för hur länge sen som helst, men glömmer every dag!

Nää, vet ni vad? Jag ska ta och plocka undan i köket, sen ska jag gå ut och plocka in vagnen & sen kanske man ska ta sig en prommis innan desperate housewives.

Har ni något tips på vad man kan göra för påsklovs-kul?

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0