.

Ja, idag är jag trött igen, fruktansvärt trött. Skulle kunna lägga mig och sova! Jag vet inte vad det är med mig? Sover skit på nätterna, vaknar typ hela tiden när jag ska vända mig och när jag vänt på mig håller jag aldrig på att somna om. På morgonen sen, när det egentligen är dags att kliva upp, då sover jag som en stock och hur mycket stoj det än är så sover jag, för även om jag vaknar till är jag för trött för att öppna ögonen och kliva upp. Tur att min älskade fina & bästaste sambo då finns hemma och kliver upp! Guld värt! <3

Förlåt för tråkiga inlägg om att jag är så fruktansvärt trött, men jag är det hela tiden känns de som. Och de sabbar hela dagarna och hela mig. Jag skulle behöva ut och springa eller röra på mig varje dag, men orken finns inte, jag vill bara lägga mig.

Idag har vi iaf varit på stan hela familjen, Lovisa inhandlade ett par skor & clips örhängen alldeles själv, för egna pengar. Jag köpte baddräkter & stumpor till kidsen, JÄTTE FINA från Lindex =) Och likadana förståss!

Frida vår tokstolle är helt galen, först springer hon omkring och slänger sig fram, sen kryper hon runt och slänger sig fram, sen ålar hon bakåt så fort hon kan, sen upp igen och hoppa lite i sackosäcken och sen lite mer spring, sen riva i alla saker & kläder osv..... Jaa, man blir ju bara trött av att läsa. Hon är på ett humör då hon gör allt hon inte får, klättrar där hon vet att hon inte ska klättra, kastar sig hit och dit utan att bry sig om hon gör illa sig. Och om vi säger åt henne, så skrattar hon och gör de igen. Hon är "omöjlig" ibland helt enkelt....

Lovisa fin hjärtat sitter och kikar på bolibompa! Stor tjejen våran! Typ bara 1 månad kvar tills hon fyller 5 år, kan ni förstå??? Hjärtat mitt fyller 5 år! Kan inte riktigt förstå att det gått så fort och hon har blivit så stor! Tiden går alldeles för fort helt enkelt!

Ska ta mig en kopp kaffe så kanske jag piggnar till en stund, så att jag tar mig ut! I hope so!
Annars är det läggning för barnen om drygt 45 min.

Tjingeling!


Kommentarer
Anonym

Men gud jag har samma problem, kan bara vakna av mig själv mitt i natten.. skit jobbigt

2012-04-12 @ 20:55:44
URL: http://minova.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0