Tråååååk.

Förbaskat vad tråkigt det kan vara på helgerna ibland. Speciellt kvällarna. Nu sitter vi här, vid varsinn dator, jag & älsklingen! Det finns ju inga bra tv program och heller inga bra filmer som ska visas, vad är detta? När sommaren är här tycker jag det är något hela tiden som man vill se, men när de är höst och kallt när man bara vill sitta inne så suger allt på tvn. Huvva!

För övrigt så är allt toppen! Vi var och kikade på en lägenhet i Brunflo idag, typ radhus liknande! Så om allt går som det ska så flyttar vi i december =) Lägenheten var helt okej, inte lika perfekt som den första som vi fick titta på men den var super fin iallafall. Ljusa fina tapeter överallt! Dock ska köket och ett barnrum tapetseras om innan vi flyttar in! Lite kräsen är man ju också! ;)

Fördelen med lägenheten är mååånga. Men några av dom är iallafall att barnen får egna sovrum, vi har ett superstort kallförråd, egen tvättstuga & en vind som blir som förråd. Sen är ju också fördelarna att det typ bara är barnfamiljer som bor där, det ligger nära till sjön, nära till lekplatsen, egen uteplats + balkong. Nu kommer jag verkligen känna mig vuxen när vi flyttar till ett "hus".

Känns så himla bra! hiihihii...


Kommentarer
Magda

Grattis vännen! Vad skönt för er alla med nytt boende!:-) kommer bli toppen! Kram

2011-10-01 @ 01:11:57
URL: http://maggiehoo.blogg.se/
Magda

Ja det är helt otroligt! Jag får ont i magen då jag bara tänker på hur det är fö alla drabbade familjer. I natt var den en bardomskompis till mig som är 19 år som dog i en biolycka, tänk då hans familj blev väckta mitt i natten av det värtsa besked man kan få. hua!



Jag saknar dig med min vän, vi måste planera ihop nått så vi kan ses innom inte allt för länge!

2011-10-02 @ 22:19:43
URL: http://maggiehoo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0