Mitt drömhus

Här kan ni se mitt drömhus! Om det bara haft två rum till så vore de optimalt! åååh vilket fint hus! Ni kanske förstår hur länge jag måste spara innan jag har råd till ens ett lån för att köpa mig ett hus! Jag vill ju verkligen inte ha vilket hus som helst, utan i den här typen! =) Ett plus är det ju om den har sjötomt som denna! Ååååh, det är verkligen så läckert! Och gammalt, precis som jag vill ha det!

Här är också ett läckert hus! Det var ju dock inte ett gammalt hus utan ett nybyggt hus, dock fanns tillräckligt många sovrum enligt mig! Men även det, snooooordyrt.

Jag hoppas, att den dagen då vi har råd att köpa ett hus att det ploppar upp ett drömhus till försäljning. Gärna med drömläge också! Jag betalar lugnt 3,5 miljon för ett hus, om jag får det precis som jag vill ha det, att huset verkligen har allt i mina drömmar! Dvs läge & utseende! Hellre det, än att köpa ett hus för 1 miljon som man egentligen inte vill ha. Nä, då får det hellre bli lägenhet resten av livet om jag inte ska köpa ett hus som jag verkligen, verkligen, verkligen vill ha! Det ska bara kännas rätt och "klicka". Jajaj, nu är det ju några år kvar tills det blir något husköp här. Vi prioriterar annat just nu, som resor osv! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0