lillgumman

våran lilltjej är inte så liten längre! nu går hon för fullt! hon springer efter lovisa och jagar henne eftersom hon också vill ha dockvagnen! hon är så söt. det första hon gör på morgonen när hon vaknar är att springa in på lovisas rum och väcka henne. och vaknar hon inte så börjar hon riva ner saker i hennes rum.

nu kan jag säga att frida går mer än kryper. dock är det inte så lätt att gå när mattan är knölig eller om de ligger något i vägen, för så snubblar man. men hon är super duktig. jusr nu har hon tagit på sig lovisas brillor, hon är så jäkla söt.

imorgon ska vårt stora hjärta lovisa vara häxa för då ska dom ha halloween disco på dagis. <3<3

åååh, mina stora (små) tjejer!! <3<3


Kommentarer
sofie

svar; haha nja, jag kollar ibland när jag märker att det är. Inte annars ;)

2011-11-02 @ 20:10:20
URL: http://henrikssonn.blogg.se/
Magda

och jag hittade INGENTING alls då jag var på stan!! Paniiiken, får bli en runda i morgon också! Har tyvärr ingen hemma, har mina saker i ett förråd i Stockholm och kommer inte åt dom:( Men palatta håret, tycker du passar skit bra i det!

2011-11-02 @ 21:46:41
URL: http://maggiehoo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0