vadå kärring?

i torsdags hade vi mösspåtagningsbal. det startade hemma hos lina och det var super skoj, sen gick vi vidare på skolan på balen, men de var ju helt jäkla värdelöst. bortkastade pengar om jag så får säga. fördrinken bestod av nån super SÖT cider, så den fick inte komma ner i min mage, till förrätten fick vi vatten, till varmrätten fick vi något äckligt vin. sen fick vi  5 drink biljetter, så jag tänkte att jag köper väl vin då. nä, sorry... vi säljer bara öl & äckel cider. så det resulterade till att jag gav bort mina biljetter.

kändes väldigt tråkigt att det inte fanns någonting annat att dricka eftersom att jag inte kan dricka cider, jag får skit ont i magen och sen måste jag spy. och öl, inte så gott och sen sväller magen upp som en boll. allting resulterade till att vi gick vidare på krogen, där jag gav upp hoppet om en rolig kväll. näsan täpptes igen, huvudet började värka och kände mig allmänt sjuk. så beställde taxi och for hem där jag kröp ner i sängen och sov. snacka om att jag behöve sömn.

krogen, är det bara jag som känner mig gammal där? dom senaste gångerna jag varit på krogen så har jag haft "tråkigt", jag har inte haft någon dansglädje och partykänslan som man har försvinner totalt.

nu är jag sjuk. snoret bara rinner och rösten är inte på topp. men hur sjuk jag än är, så ska jag vara en glad student! men jag håller dock hoppet uppe om att jag ska bli frisk.

nä, känner mig som en riktig gnällkärring nu!


Kommentarer
Denise

Hej Linnea!

Kul att få läsa din blogg igen, du skriver så bra =) Jag har heller aldrig tyckt särskilt mycket om att gå på krogen, faktiskt!

2011-05-29 @ 19:35:36
URL: http://denander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0