Träning - dag 8

Dagens mat

Frukost: Fil m. fröblandning
Mellis: Yoghurt
Middag: Tacos

Dagens träning

20 minuter joggingrunda

Övrigt

Idag är också en dag med lite mat. Hinner inte riktigt med maten när jag går i skolan eftersom jag äter frukost efter 10 och sen börjar jag skolan runt halv 12 och sen slutar jag vid halv 4. Så finns inget rum för lunch då :/ Men det blir det ändrig på till veckan, för då går jag bara en dag i skolan eftersom att jag är klar med alla kurser utom 2. Den ena blir jag snart klar med.

Idag var det iallafall jätte härligt att jogga, frisk luft och det kändes som om jag bara svävade fram. Jag hade med mig headsetet också så jag kunde lyssna på radio i mobilen, så de kändes lite roligare också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0