studentliv = hårt liv

jag känner nu att det närmar sig slutet på de roliga. jag har nu gått tre år tillsammans med mina härliga klasskompisar i hp08b och imorgon är sista dagen tillsammans i skolan, kanske fäller vi en och en annan tår. det är roligt att se hur mycket vi förändras och mognar. för tre år sedan var vi grupperade och alla kunde inte umgås med alla, idag är vi alla som en stor grupp och vi har faktiskt lärt oss att tillsammans är vi starkare.

imorgon bitti ställer jag klockan senast på 04.30. strax före 6 ska jag infinna mig hos emelie för lockning av hår, sen ska vi vandra vidare till vår kära mentor birgitta för champangefrukost. sen vandrar vi vidare till skolan och klockan 11,30 går vi ut på trappen. sen samlas vi för att ÄNTLIGEN åka flak, det blir nog dagens höjdpunkt! wiiiiiie!

nu ska jag ta och göra nån nytta!
tjingeling


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0