studentfoto

idag har jag varit på skolan och tagit studentfoto med klassen. nu känner man verkligen att det börjar närma sig! alla var så fina i sina studentklänningar :) känns skönt att skolan är över, men ändå så är det väldigt tråkigt. jag gillar ju skolan och mina klasskompisar. vi har äntligen funnit en bra sammanhållning i klassen och vi kan umgås allihopa! jag hoppas verkligen att vi håller kontakten efter studenten och ses nån gång ibland! :)

sen idag så åkte jag på lillänge och träffade min kära kusin stina. hon hade bilen på service så var på lillänge och shoppade, så då åkte jag och frida dit helt enkelt. var super trevligt! vi ses alldeles för sällan helt enkelt! nu får väl bara jag & min kära familj ta oss i kragen och åka till hon & hennes kille stig.

nicenice, nu ska jag ta och tvätta bort sminket innan jag ska krypa ner i soffan och kika på greys!
soffan är nog sveriges bästa uppfinning, eller så äre bara jag som känner så eftersom jag är en riktig soffpotatis.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0