lillgumman

självklart så har jag smittat frida, så nu är hon sjuk. hon har feber och är superduper snorig. vet inte om hon har ont i halsen :/ hugahuga, tycker det är värst när dom är bebis när dom inte kan säga till var dom har ont eller vad som är fel. Lovisa kan man ju iallafall hjälpa om hon blir sjuk, för hon kan ju tala om vad som är fel.

idag är jag trött, trött i hela kroppen. så reine får gå med lovisa på dagis idag med, eftersom jag vill inte gå dit och smittas i onödan. annars känner jag mig hyfsat frisk. halsen gör inte så ont och mjökstockningen känns så gott som borta, verkar bara ha varit en lätt mjölkstockning.

hugahuga, nu ska jag ta och få upp reine ur sängen så lovisa får vandra på dagis!
tjingeling


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0