studenten

för jag har tagit studenten, för jag har tagit studenten, för jag har tagit studeeenteeen, fyfan vad jag är bra...

jag är stolt över mig själv, över vad jag har lyckats med. jag är nöjd över vad jag presterat i skolan, för jag har aldrig någonsinn haft så bra betyg. jag är glad över att jag fått uppleva gymnasietiden och livet som student, även fast jag inte upplevt det fullt ut så har jag iallafall fått ett smakprov, ett smakprov som räcker livet ut. jag är glad över att jag har lärt känna alla dessa fantastiska människor som jag spenderat 3 år tillsammans med.

jag ångrar ingenting, jag är glad över de val jag gjort och jag hade inte velat göra någonting annorlunda. ibland gör vi misstag, men vi lär oss och blir starkare. är det någonting som jag har lärt mig under den här tiden, så är det att om man bara har viljan så går allt.

jag skulle kunna skriva i evigheter, men det ska jag inte göra. jag ska borsta tänderna, ta med mig ett stort glas vatten och lägga mig och sova. flaket gjorde min dag igår och de satte sina spår. men imorgon ska jag jobba, så då måste jag vara pigg&kry igen!

jag&lina precis innan vi skulle kliva på flaket.

bilder kommer sen när jag fått några! ;)
tjingeling


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0