sol sol

idag är det strålande väder! det är verkligen hur varmt som helst och solen gassar på. helst av allt hade jag velat varit på risön idag, men fick ingen nys om det förrän klockan var efter lunch. men iallafall så åkte vi hela familjen + farmorn till björkbacka parken där vi åt lunch & fikade. sen lekte vi en stund i lekparken innan vi for hem. på eftermiddagen har jag varit på lillänge och shoppat lite! köpte bla likadana tröjor till barnen! :)


De här linnet köpte jag till mig själv! :)



Och den här. Också ett svart linne från Lindex. Även trosor & en bh, får väl dock se hur den sitter. Bh är verkligen det värsta jag vet att köpa numera, finns aldrig någon som passar.


Nä, nu ska jag slappa lite innan jag ska ut och springa! Undra hur fräsh man kommer vara efter det... haha!



Kommentarer
M.

snyggt med ljusblått och vitt till sommarn :)

2011-06-29 @ 23:06:49
URL: http://monkisen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0