Frösö zoo

Idag har vi varit med Petter, (tjockis) Sofie och Ellen på Frösö zoo. Det var halvapriset så man får väl passa på. Det är ju svindyrt att gå dit annars. Men det var jätte kul iallafall. Lovisa åkte några karuseller också åkte vi tåget som åker runt i djurparken. Lovisa var super nöjd och älskar alla karuseller som går fort, precis som mig. Jag tycker bara att det är lite tråkigt att det inte finns några elefanter eller giraffer.

Blir nog ingen "mini-semester" i veckan, verkar som om vädret inte ska vara på topp och heller inga idéer. Jag vill ju inte köra så himmelens långt.... Det är ju inte så att jag älskar att köra bil på nya ställen! :P
Vi får helt enkelt se till att göra lite aktiviteter här hemma i veckan istället.

Tjingtjiiing!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0