Workwork

Frukost vid datan fick de bliva idag! Nu är jag snart påväg på jobbet, men känner mig lite halvt stressad då jag inte ännu kommit på vad jag ska äta till lunch idag! Men för hoppningsvis så kanske det är någon fler än jag som inte har med sig lunch så jag har någon att luncha med! :)

Igårkväll var jag iallafall hos Anneli och hälsade på. Fikade lite bullar också. Trevligt, trevligt! Må helt enkelt göras om fler gånger. Vi bor ju nästintill grannar men att hälsa på varandra är vi bra dålig på, så de får vi ta och bättra på!

Efter jobbet ska jag åka hem på Hammarn eftersom de är crusing imorgon, året höjdpunkt. Ska bli roligt! Hoppas att barnen mina tycker att det är lika roligt :)

Nä, nu måste jag slänga i mig resten av frukosten och springa ner i bilen!
Tjingeling! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0