Teneriffa

Sunwing Fañabe

Den 30 augusti så åker vi till Teneriffa i två veckor hela familjen! Känns verkligen hur skönt som helst och jag längtar! Efter en hel sommars jobb så blire semester! Känns lite pirrigt också, jag har ju bara varit i Spanien (där min morbror har hus) & på Cypern när jag var mindre. Men det känns himla roligt att få göra något annat. Jag har läst lite reserecensioner och det verkar vara kanon, både hotellet och omgivningen, verkar finnas mycket roligt för familjer att göra. Bla så läste jag att man kunde åka på safari & kika på delfiner & nå mer.

Det ska bli så skoj. Jag har bokat en ny vagn också som vi ska ha som sommar & resevagn. En sulky. Jag tror att jag ska betala & ta hem den imorgon! Också har jag ju självklart köpt ett lilaparaply till =)

Nu ska jag sätta igång med att tvätta & packa! För imorgon åker jag till Orsa med Simon & Sofie. Resten av bröderskapet är ju redan där nere, även farmorn&farfarn&lillagos Frida.

Tjohej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0