ledig = slappdag

idag har vi inte gjort annat än slappat. vi lunchade i brunflo på grillen, sen for vi en sväng mot marieby och vidare tillbaka till stan och sen tillbaka hem. så det vart en liten runda & man fick se någonting annat för en gångsskull. sen när vi kom hem slappa vi en stund till innan vi gick på jysk och kikade. sen vidare på affärn & handlade lite gotta & mjölk. ikväll blire nog en film, nya irene huss filmen.

igår såg vi the tourist, det var faktiskt riktigt bra om jag får säga vad jag tycker. men som vanligt vet ju reine redan hur dom slutar filmerna för att han tror redan att han sett dom (fast att han inte har det? spelar ju ingen roll om det är en helt ny film så vet han vad som händer) kanske har han en dold talang? att förutspå filmernas handling och slut?

jaja! vad vet jag!
nu ska jag ta rätt på frida innan hon river stället.
imorgon ska eventuellt en lära-gå-vagn inköpas. kanske kan den sysselsätta lillfisen!

tjingeling


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0