barnrum

Nu vill jag flytta och fixa i ordning barnrum till mina tjejer!! :) idag har jag suttit och kollat på inredning till barnen från jollyroom.se . Där finns det himla fina grejer! Här är några av dom;


Också en varsinn mätsticka till dom, en med prinsesskronor till Lovisa och en med grodan på till Frida. Jag har bestämt mig för att göra ett riktigt prinsessrum till Lovisa (den dagen vi flyttar till nå större) eftersom att hon är våran lilla prinsessa! Frida kommer få i stil med dom två första bilderna. Men rosa ska jag nog göra dom! :) Åh vad jag längtar till den dagen när jag ska få inreda rummen!! :) Tror man får ta och spara undan pengar tills dess, för det är ju inte billigt med inredningsgrejer!

Nu ska jag ta och leka lite med barnen innan Frida river ner datan....
Tjingeling!


Kommentarer
Magda

Shit va kul! Jag skulle behöva börja spara redan nu tills det är dax att inreda den dagen man har hus=) Snacka om attman kommer äska att pyssa på och göra om då. Hur går det för er med boende, har ni hittat något än?

2011-07-14 @ 20:44:54
URL: http://maggiehoo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0