förlåt

skulle ju ta före och efter bilder, men så klart var kameran helt bortglömd. så det blir bara efter bilder! sorry för de!

nu har vi iallafall börjat med flytten, pappa och reine har börjat göra ordning lovisas rum för tapetsering. så imorgon blir hennes rum klart tills möblerna ska flyttas! vi har börjat flytta dit kartonger idag samtidigt som vi håller på städar här hemma, så uuuusch vad trött jag är.

kanske lika bra jag säger de nu, men de blir nog ont om bloggning sen. vi kommer nämligen inte ha internet förrän om en månad. sååå värdelöst, men vi klarar väl oss igenom det med. men det gör inte så mkt, jag kommer nog ha mycket för mig iallafall.

nä, nu ska jag snart krypa ner i sängen!
tjing


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0