Förkyld & trött

Idag känner jag mig verkligen inte pigg, men jag måste bli pigg tills imorgon då jag ska jobba. Ni förstår, jag är täppt i näsan i mellanåt & annars rinner det bara. Huvudet spänner lite lätt och egentligen så skriker kroppen efter att få sova. Frida min lilla solskenspärla är också sjuk, vilket leder till att hon inte sover så himla bra på nätterna. Hon vaknar och är jätte täppt och elak (snäll) mamma som man är så sprutar man in lite koksalt i näsan och tar fram den härliga snorsugen. Vilket leder till att min lilltjej blir super arg! Dumma mamma. Håller tummarna för att det ska gå bättre i natt, tycker att det borde börja gå mot bättrningsvägen nu.

Nä, ska väl snora vidare jag & hålla tummarna för att det blir bättre tills imorgon!
Nu blire lite svull & kika på tv!

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0