hemma hos oss!

Nedre bilden är på hur det såg ut i sommar. Nu har jag bytt gardiner, köpt ny lampa (en mindre), nya blommor & krukor till fönstren, mina gamla blommor var så gott som hel död. Vad tycker ni? Själv tycker jag att det blev bättre. Innan kändes allt så vitt och kallt. Nu känns det faktiskt varmare, vet inte om det har med lampan att göra. Det vart också mycket bättre. Den andra tyckte jag var alldeles för stor egentligen!
 
Här kommer även en bild från vårt tv-rum som nu går i grönt! Har gjort det hela sommaren också... Men nu när hösten kommer så kanske det blir någon mörkare färg! Har jag sagt att jag älskar att byta gardiner? Att göra om över huvudtaget älskar jag! Innan jag flyttade hemifrån möblerade jag om jämt & bytte gardiner så klart. Det är ju 100 % roligare och stor städa om man byter gardiner, ett tips till dig som inte gillar att städa! :P
 
Ja, nu fick ni er en bildupdate! Och en liten inblick om hur det ser ut hemma hos oss!
 
Imorgon ska mina troll på dagis! Lovisa har varit där förut i veckan, men inte Frida då hon varit febrig! Men idag är hon pigg! Så imorgon får hon också gå, som hon längtar!
 
Tjingeling så länge!


Kommentarer
maja

VAD FINT NI BOR!!! ska komma och hälsa på när jag är hemma igen :)

Svar: Du är så välkommen så min vän!
Linnéa

2012-09-10 @ 05:21:03
URL: http://mwahlen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0