Julen utkastad

Igår tog jag faktiskt och slängde ut julen, var så fruktansvärt leds! Blev aldrig riktigt nöjd heller med julpyntet, så jag stod faktiskt ut länge! ;) Tog tillfälle i akt att faktiskt storstäda, dock bara nedervåningen, för det tog hela dagen. Sen var det bara avdraget lite snabbt uppe! Jobbigt med två våningar ibland! :P Nä, nu klagar jag alldeles för mkt.

I veckan har vi fullt upp. I måndags, på nyår, så var vi först i pulkbacken i Torvalla, sen for vi hem och åt, sen vidare till Anja och Mattias och resten av folket! For hem med två super trötta barn vid 11, så firade tolvslaget hemma i soffan!

Igår så städade jag hela dagen, skönt att ha det gjort!! :) Idag har Reines föräldrar varit här på besök, sen kom mina föräldrar och systerdottern Moa, så vi gjorde middag tillsammans!

Imorgon ska vi till Lovisas kompis Lovisa, uppvakta henne i efterskott då vi missade hennes kalas. Och på fredag ska vi iväg och hälsa på Madde & Linnéa! Det ska bli super skoj! :)
Och i helgen jobbar jag igen! Det ska bli skoj, men det har vartit skönt att haft lite lång ledigt!! :)

Nu ska jag kika viadre på Alvin & Gänget2.
Tjingeling


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0