länge sen!

insåg just att det var länge sen jag gjorde en uppdate! förra helgen, då vi åkte till min bror på övernattning och middag! det var super trevlig, först bowlade vi, sen hem och åt middag & sen dansade vi lite, och sen drog vi på drogen! kanon trevligt! nästa gång blir det middag hos oss! :)

imorse klev vår lilla tös upp halv 7... jag var dödstrött, trots att jag la mig typ halv 10. andra hjärtat klev upp strax efter. hugaligen. sover dåligt gör man också när det stormar, känns som om hela huset ska blåsa iväg. när jag gick med lovisa på dagis så blåste man fram och såg inte ett skit då de snöade samtidigt. men men, vi kom ju fram!

just nu kikar vi på tvn hur dom gör frysta våfflor.
ska väl kika på de innna våra bästa år!
tjing


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0