känner mig trött

Jag vet inte, men inser att jag jämt känner mig trött? så fort jag uppdaterar är jag trött och leds. kanske vitaminbrist eller liknande, för de är ju inte friskt att vara trött jäämt.

Igår var jag ute på en långprommis med Frida, tror vi gick 1-1½ timme. Skönt, mindre skönt på kvällen då benen värkte och idag har jag ont typ vid smalbenen. Så blev ingen prommenix idag, tyckte de var tillräckligt att gå på dagis för benen. men snart är de dags att vandra dit igen!

Idag så vandra jag med Lovisa på dagis, sen hem & slängde i mig lite frulle innan Daniella och Elina dök upp! Jag tror Frida tyckte att det var roligt att få ha en kompis på besök, vi känner ju inte så många som är lika gammal som Frida typ och är hemma.

Nä, nu ska jag göra mig klar för att hämta Lovisa.
Tjingeling


Kommentarer
Anonym

Jag är också trött.. jämt! sa till micke idag att tänk om man kunde få vara pigg en dag?

Men jag gissar att det är såhär att ha småbarn ;)

dock har det blivit mkt bättre när jag vräker i mig frukt. har slutat sova på dagarna iallafall haha...

2012-03-21 @ 19:37:31
URL: http://minova.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0